ویدئوی تبلیغاتی

در دنیایی که آدم‌ها به دنبال محتوای جذاب اما کوتاه هستند، ویدئوهای تبلیغاتی جایگاهی یگانه دارند. سال‌هاست نمایش تبلیغات گوناگون در تلویزیون و سینما، در قالب ویدئو رواج دارد اما امروزه با گسترش چشم‌گیر ابزارهای نو و شبکه‌های اجتماعی، ویدئوی تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

کسب‌وکارهای گوناگون در سایت‌ها یا حساب‌های کاربری‌شان (اینستاگرام، فیس‌بوک و…) از ویدئو برای معرفی برندشان و جذب مخاطب بهره می‌برند. ویدئو ابزاری حیاتی در استراتژی تولید محتواست. ویدئو کم‌ حجم، به‌یادماندنی و سنجش‌پذیر است. جنبهٔ دیداری آن اثربخشی آموزش مفاهیم پیچیده را در قالب ویدئو دوچندان می‌کند، در نتیجه اطلاع‌رسانی و به‌هم‌رسانی (دربارهٔ موضوعاتی مانند دموی محصول جدید، تغییرات محصول، دوره‌های فروش ویژه، خرید اشتراک و…) را ساده‌تر می‌کند.

چندی پیش پژوهش‌های فیس‌بوک نشان داد مردم ۵ برابر زمانی را که صرف خواندن محتوای نوشتاری می‌کنند، به تماشای ویدئو اختصاص می‌دهند. روزبه‌روز به تعداد کسب‌وکارهایی که از ویدئوی تبلیغاتی بهره می‌گیرند، افزوده می‌شود. هزینه‌ای که صرف ویدئوی تبلیغاتی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد! دلیل این استقبال چشمگیر، کارامدی و اثربخشی ویدئوی تبلیغاتی است.

کافی‌ست خودتان را به‌عنوان مخاطب در نظر بگیرید؛ ترجیح می‌دهید با خواندن متنی بلندبالا از چگونگی خرید محصول آگاه شوید، یا با تماشای ویدئویی ۹۰ ثانیه‌ای؟ اگر مانند ۸۰ درصد مردم دنیا باشید، بی‌تردید گزینهٔ دوم انتخاب شماست. ۸۰ درصد رقم معناداری است. بنابراین اهمیت ویدئوی تبلیغاتی قابل چشم‌پوشی نیست. در این مطلب به ویدئوی تبلیغاتی، مزیت‌ها و دیگر ابعاد آن می‌پردازیم.

تبلیغات ویدئویی را چگونه پیش ببریم؟

ویدئوی تبلیغاتی نردبان جا به جایی شما

چگونه ویدئوی تبلیغاتی پربازدید برای اینستاگرام بسازیم?

تبلیغاتی ,ویدئوی ,ویدئو ,مخاطب ,فیس‌بوک ,اهمیت ,ویدئوی تبلیغاتی ,در قالب ,۸۰ درصد ,گوناگون در ,که صرف

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیاه دره به روایت تصویر mehrang-gt فان وسرگرمی backlinksample پارس تی وی topadvert Menazade.com بلاگ روستای شیره جین - نگین آذربایجان شرقی fefet