ویدئو قلمروی رسانههای اجتماعی را بهتمامی درنوردیده است. اگر اعتقادی به تبلیغات ویدئویی ندارید، بدانید که از دیگران با فاصله عقب هستید! اما دستپاچه نشوید؛ ما از ویدئوهای آنچنانی و پرزرقوبرق حرف نمیزنیم. در بیشتر موارد، هرچه ویدئو خامتر و سادهتر باشد، صمیمیتر و قابلاعتمادتر به نظر میرسد؛ و این همان چیزیست که برای مخاطب اهمیت دارد. امروز تبلیغات ویدئویی تنها بخشی از طرح بازاریابی کسبوکار نیست؛ تبلیغات ویدئویی بنیان کمپین بازاریابی در بعد اجتماعی است. آنچه در این چندین سال تغییر کرده، افزایش چشمگیر اهمیت ویدئو و تبلیغات ویدئویی در چارچوبها و مجراهای گوناگون است.
تبلیغات ویدئویی را چگونه پیش ببریم؟
تبلیغات ,ویدئویی ,اهمیت ,بازاریابی ,اجتماعی ,ویدئو ,تبلیغات ویدئویی ,بازاریابی کسبوکار ,طرح بازاریابی ,از طرح ,بخشی از
درباره این سایت